برگزاری جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور کلیه اعضا در بهزیستی هرمزگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی استان و جمعی از نمایندگان دستگاههای عضو در سالن جلسات بهزیستی برگزار گردید.

در این جلسه با توجه به شروع سال تحصیلی جدید ، اقدامات و فعالیتهای پیشگیرانه (آموزشی ورزشی فرهنگی و ...) و پاکسازی اطراف محیط های آموزشی ( مدارس و دانشگاهها ) بررسی و پس از ارائه نقطه نظرات نمایندگان آموزش و پرورش ، دانشگاهها و پلیس مبارزه با مواد مخدر ، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

در ادامه ضمن تبادل نظر در خصوص اقدامات و فعالیتهای پیشگیرانه آموزشی، ورزشی و ... در ۶ ماهه دوم سالجاری ، برنامه های تفاهم نامه های منعقده فی مابین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اجرا در سطح استان بررسی شد.

کد خبر 117642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد